Bήμα 1ο Θέσε ρεαλιστικούς στόχους

Βήμα 2ο Παρακολούθησε την αλλαγή σύστασης του σώματος σου

Βήμα 3ο Στόχευσε 0.5-1kg την εβδομάδα

Βήμα 4ο Κράτησε διατροφικό ημερολόγιο

Βήμα 5ο Μην καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες από αυτές που ορίζονται σύμφωνα με το μεταβόλικο σου ρυθμό

Βήμα 6ο Μείωσε την κατανάλωση κορεσμένων και υδρογονωμένων λιπαρών

Βήμα 7ο Μην αποκλείεις τα καλά λιπαρά από τη διατροφή σου

Βημα 8ο Προτίμησε να καταναλώνεις υδατάνθρακα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη

Βήνα 9ο Κατανάλωσε περισσότερα φρούτα και λαχανικά (κορεσμός & φυτικές ίνες)

Βήμα 10ο Κάνε συχνά γεύματα και φτιάξε ένα προσωπικό ωράριο φαγητού που θα μπορείς να επαναλαμβάνεις καθημερινά

Βήμα 11ο Κάνε αργές αλλά σταθερές και ουσιαστικές αλλαγές στο τρόπο ζωής σου και στις νέες διατροφικές σου συνήθειες.

Δείτε περισσότερα στην κατηγορία

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Οποιοδήποτε περιεχόμενο αναδημοσιεύουμε (κείμενα, εικόνες ή βίντεο) από το διαδίκτυο συνοδεύεται πάντοτε από ένδειξη της πηγής του και link προς αυτήν. Αν ωστόσο ως δημιουργός θίγεστε από την παρούσα χρήση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Επισημαίνουμε ότι οι απόψεις του Montelaki.gr μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Το Montelaki.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, καθώς αυτά απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν το Montelaki.gr και τους διαχειριστές τους καθ’ οιονδήποτε τρόπο.