Κάθε ώρα είναι κατάλληλη για ένα τσάι και γιατί να μην το επιλέξουμε άλλωστε, αφού έχει ένα σωρό ευεργετικές ιδιότητες!!

Θα δούμε μαζί τα 4 είδη τσαγιού, όπως χωρίζονται σύμφωνα με τους χρωματισμούς τους.

Μαύρο τσάι

Το μαύρο τσάι είναι πλούσιο σε φλαβονοειδή, περισσότερο από τις άλλες ποικιλίες τσαγιού. Μειώνει τις πιθανότητες καρδιαγγειακών παθήσεων, ενώ η θειοφλαβίνη το κάνει σύμμαχο μας στη μάχη κατα της χοληστερίνης και γενικά της συσσώρευσης λίπους στις αρτηρίες μας.

Πράσινο τσάι

Του έχουν αποδοθεί μαγικές ιδιότητες, όπως η πρόληψη κάποιων ειδών καρκίνου. Το σίγουρο όμως είναι ότι είναι πλούσιο σε κατεχίνες. Ενώ δεν προκαλεί άμεση μείωση του βάρους, προκαλει θερμογένεση στον οργανισμό, ώστε ο μεταβολικός μας ρυθμός να αυξηθεί κατά 4%.

Λευκό τσάι

Προέρχεται από τα νοπά φύλλα και είναι το λιγότερο επεξεργασμένο είδος τσαγιού. Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι εκτός από την ισχυρή αντιοξειδωτική του δράση (αυξημένες πολυφαινόλες), βοηθά τον οργανισμό να ανταπεξέλθει και να καταπολεμήσει αρκετά βακτήρια.

Κόκκινο τσάι

Το μοναδικό τσάι που δεν περιέχει καφείνη και επιδρά ηρεμιστικά στο κεντρικό νευρικό σύστημα. Επίσης φαίνεται να έχει επίδραση στη καταπολέμηση κάποιων δερματικών αλλεργιών, ακόμη σε πόνους και κράμπες στο στομάχι!

Εσείς ποιό προτιμάτε;

*Αποφύγετε το γάλα στο τσάι, γιατί εμποδίζει την πρόσληψη των θρεπτικών συστατικών.