Προσέχεις την διατροφή σου, γυμνάζεσαι, στερείσαι τα γλυκά και γενικά δεν κάνεις καταχρήσεις. Παρ’ όλα αυτά ο δείκτης της ζυγαριάς σου έχει κολλήσει.

Να σας πω εδώ ότι η ζυγαριά είναι μεν ένας τρόπος να ελέγχουμε το βάρος μας, αλλά για πιο σίγουρες ενδείξεις είναι καλό να κάνουμε μία λιπομέτρηση. Έτσι μπορούμε να δούμε αν αυξήθηκε ή μειώθηκε ο λιπώδης ιστός μας.

Κάποιες καθημερινές μας συνήθειες, που εμποδίζουν την επιθυμητή απώλεια βάρους είναι οι εξής:

1. Τσιμπολογήματα

Πολλές φορές τρώμε περισσότερο από όσο νομίζουμε και χωρίς να το καταλαβαίνουμε, γιατί τσιμπολογάμε διάφορα μέσα στη μέρα. Ο καλύτερος τρόπος για να είμαστε σίγουροι ότι δεν κάνουμε υπερβολές είναι να έχουμε ένα ημερολόγιο διατροφής και να καταγράφουμε κάθε μέρα τι τρώμε.

2. Νερό

Είμαστε σίγουροι ότι πίνουμε τόσο νερό όσο χρειαζόμαστε; Διάφοροι μελετητές προτείνουν να καταναλώνουμε ένα ποτήρι νερό πριν το φαγητό, το οποίο μπορεί να μειώσει αισθητά την όρεξη και την τάση για υπερκατανάλωση φαγητού.

3. Θερμίδες υγρής μορφής

Αν πίνετε αλκοόλ, αν βάζετε ζάχαρη ή γλυκαντικά στον καφέ ή στο τσάι σας, αν πίνετε  αναψυκτικά ή έτοιμους χυμούς, πρέπει να συνυπολογίζετε τις θερμίδες τους στην ημερήσια πρόσληψή σας. Πολλές φορές προσλαμβάνουμε πολλές θερμίδες υγρής μορφής, τις οποίες δεν αντιλαμβανόμαστε καν.

4. Άσκηση

Αν κάνεις μόνο αερόβια άσκηση για να χάσεις βάρος ενδεχομένως είναι ένας λόγος που δεν βλέπεις να αλλάζει ο αριθμός στη ζυγαριά. Χρειάζεται συνδυασμός ασκήσεων ενδυνάμωσης και αερόβιας προπόνησης. Αυξάνοντας την μυική σου μάζα, αυξάνεται και ο μεταβολισμός σου. Τι πιο όμορφο από ένα αναλογικά γυμνασμένο σώμα!

Σίγουρα υπάρχουν και άλλοι λόγοι, που πιθανόν σε εμποδίζουν να χάσεις βάρος, όπως η έλλειψη ύπνου, η υπερκατανάλωση φαγητού μετά το γυμναστήριο ή λόγω άγχους, το έτοιμο φαγητό ή τα ορμονικά φάρμακα.

Αν προσέξουμε και βελτιώσουμε κάποια μικρά πράγματα, θα μπορέσουμε σίγουρα να κάνουμε κάποια βήματα προς τα επιθυμητά μας αποτελέσματα.