Πηγαίνεις γυμναστήριο εντατικά, δεν χάνεις προπόνηση για προπόνηση, αλλά όμως δεν βλέπεις το σώμα σου να αλλάζει και να ανταμείβεσαι για τον κόπο σου. Πολλοί από εμάς περνάμε αυτό το στάδιο και αναρωτιόμαστε τι κάνουμε λάθος. Υπάρχουν όμως τρόποι να το διορθώσουμε αυτό και να δούμε τα ποθητά αποτελέσματα.

Ας τους δούμε μαζί!

  • Βρες κάτι που να σου κεντρίζει το ενδιαφέρον να θες να το ακολουθήσεις και ξεκίνα με αυτό. Ξέφυγε από το ίδιο επαναλαμβανόμενο πρόγραμμα και φρόντισε να δίνεις νέα ερεθίσματα στο σώμα σου. Δεν γίνεται να δεις διαφορά κάνοντας το ίδιο πρόγραμμα για μεγάλο διάστημα.
  • Κάνε εναλλαγές προπονήσεων πιο υψηλής έντασης και πιο χαμηλής. Η απόδοσή μας δεν μπορεί να είναι κάθε μέρα η ίδια και μια συνεχόμενη ένταση θα ταλαιπωρήσει το σώμα μας άσκοπα. Το σώμα μας είναι σαν μια μηχανή και φροντίζουμε να το διατηρούμε σε μια όσο δυνατόν καλύτερη φυσική κατάσταση.

Δώσε χρόνο στο σώμα σου να αναπληρώνει την ενέργειά του για να μπορεί να ανταποκρίνεται. Ένα σωστό πρόγραμμα περιλαμβάνει και το αερόβιο και το αναερόβιο σύστημα.

  • Φάε σωστά! Δώσε ποιότητα στο διαιτολόγιό σου! Χρειάζεσαι ποικιλία τροφών, φρούτα, λαχανικά, πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και φυσικά πολύ νερό για ενυδάτωση. Όλα είναι εξίσου σημαντικά.
Χρειαζόμαστε καλά «καύσιμα» για να ανταποκριθούμε τόσο στην καθημερινότητά μας, όσο και πιο συγκεκριμένα στην προπόνησή μας.
  • Μην ξεχνάς να ξεκουράζεσαι. Φρόντισε να κοιμάσαι όσο έχεις ανάγκη (το ιδανικό είναι 6 με 8 ώρες). Ο ύπνος είναι σημαντικός για να μπορείς να λειτουργείς καθημερινά με ενέργεια, να ξεκουράζεις τους μύες σου και να διατηρείς τις ορμόνες σου σε ισορροπία. Όταν κοιμάσαι λιγότερο έχεις προσέξει ότι ο οργανισμός σου ζητάει περισσότερο φαγητό ή ζάχαρη;

Βελτιώνοντας με μικρά βήματα την καθημερινότητά μας μπορούμε να επιφέρουμε μεγάλες αλλάγες στο σώμα και τον οργανισμό μας. Μπορούμε να καταφέρουμε όσα θέλουμε, αρκεί να έχουμε σταθερούς στόχους και θέληση!

* Απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό για απορίες ή συμβουλές σχετικά με το πρόγραμμα εκγύμνασής σας.