Είναι γεγονός πως το φαγητό πλέον δεν είναι μόνο μία βιολογική ανάγκη αλλά και μία απόλαυση η οποία μας βάζει σε πειρασμούς, ειδικά, όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με κοινωνικές υποχρεώσεις που μας βάζουν σε πειρασμό να καταναλώνουμε περισσότερο.

Όταν κάποιος καταναλώσει μεγάλη ποσότητα τροφής, μπορεί να εμφανίσει δυσπεψία, βήχα, πόνο στο στομάχι και στη χειρότερη περίπτωση εμετό.

Παράγοντες που ενθαρρύνουν το συγκεκριμένο φαινόμενο είναι η κατανάλωση αλκοόλ και το κάπνισμα,  το υπερβολικό βάρος, το άγχος, η λανθασμένη στάση στον ύπνο και ορισμένες ομάδες τροφών, όπως τα καυτερά.

Πώς μπορεί κάποιος να αντιμετωπίσει με φυσικό τρόπο το έντονο αίσθημα του καψίματος στο στομάχι;

  • Να αποφεύγεις το κάπνισμα μετά το φαγητό.
  • Όταν τρως, καλό είναι να μη φοράς σφιχτά ρούχα τα οποία πιέζουν και δημιουργούν έντονη πίεση στην κοιλιακή χώρα. Τα σφιχτά ρούχα εμποδίζουν την καλή χώνεψη της τροφής.
  • Μη φορτώνεις το στομάχι σου με υπερβολικό φαγητό τις βραδινές ώρες. Και η διαδικασία της πέψης κωλύεται στη διάρκεια του ύπνου και περιττό λίπος συσσωρεύεται στον οργανισμό.
  • Μετά το φαγητό κάνε έναν χαλαρό περίπατο που θα βοηθήσει την τροφή να καταλήξει στο έντερο, σε αντίθεση με την κατάκλιση η οποία φέρνει το περιεχόμενο του στομάχου στον οισοφάγο.
Αν κάποιος αισθάνεται συχνά κάψιμο στο στομάχι, είναι καλύτερα να επισκεφτεί έναν γαστρεντερολόγο, ο οποίος θα δώσει κάποιες πιο εξειδικευμένες συμβουλές και ίσως να ζητήσει και κάποιες παραπάνω εξετάσεις.